24.4.13

Mel B + ćwiczenia

Hej Hej!

Dzisiaj kolejny dzień pięknej pogody - bardzo wiosennie, co za tym idzie, humory dopisują :D
Dzisiaj po szkole poszłyśmy z Oliwią, żeby kupić kolejne zeszyty na nowe scrapbook'i. KLIK
Zaczynamy robić kolejne, żeby przed wakacjami skończyć je wszystkie :)

Nareszcie doszły mi dzisiaj ćwieki, więc za pewien czas, dodamy posta o DIY :) Chcecie?

Kilka dni temu, obiecałyśmy Wam, że dodamy Wam nasz rozkład 'ćwiczeń' i treningów jakie robimy w ciągu tygodnia. Jak biegałyśmy ostatnio, to zrobiłyśmy zdjęcia ;)

Kinga                                           Oliwia


Kinga+Oliwia

Przechodząc do sedna rzeczy...
Kinga:
Codziennie Mel B (pośladki, nogi oraz brzuch) = około 35 minut.
O Mel B dowiedziałam się półtora miesiąca temu i z czystej ciekawości rozpoczęłam ćwiczenia.
Już minął miesiąc odkąd zaczęłam ćwiczyć. Szczerze przyznam, że są efekty. Zauważyłam, że mam mniej cellulitu oraz że mięśnie brzucha są wyczuwalne :D
Muszę przyznać, że czuję ogólne wzmocnienie mięśni i w głębi, czuję zmianę, pozytywną. 
To jest dopiero miesiąc, więc nie oczekuje jakichś kolosalnych zmian, lecz w tym przypadku byłam baardzo mile zaskoczona ;)
Z Mel B zostanę na długo :)
Poniżej dodam Wam filmiki, do których ja ćwiczę.
Około dwa razy w tygodniu, chodzimy razem z Oliwią biegać, tak na godzinkę - półtora. 

                                          

                                          


Oliwia: 
Robię normalne, klasyczne brzuszki oraz brzuszki 'boczne' aby pozbyć się boczków, jak nazwa sugeruje :D
Co pewien czas zwiększam ich ilość, żeby nie przesadzić, ale żeby się rozwijać.
Polecam Wam zacząć od 50 w jeden dzień. Potem 55, 60 ,65 , 70 itd.
Koniecznie róbcie sobie dzień przerwy co mniej więcej... 4 dni? Jeśli tego nie zrobicie, Wasze mięśnie się do tego przyzwyczają i ćwiczenia przestaną działać. Jeśli chcecie wyrzeźbić/mieć płaski brzuszek, musicie pić duuużo wody, szczególnie jak ćwiczycie.
Raz lub dwa razy w tygodniu, biegam z Kingą po miejscowych uliczkach :D

Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub uwagi, piszcie w komentarzach :D
Już niedługo (być może jutro) notka z naszymi 'Must Have' więc czekajcie cierpliwie ;)


XOXO
Kng+Liv

26 komentarzy:

  1. fajne rady, zastosuję się do nich na pewno! :D
    ja robię przysiady, ale zamierzam też a6w :)
    amcrash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys robilam a6w, ale po 11 dniu odpadlam :( Rano nie mogłam z łóżka o wlasnych silach wstac :O Być może to dlatego, że miałam 11 lat wtedy :D Planuję do tego wrócić, jak kondycję poprawię i wzmocnie mieśnie brzucha, żeby znowu ich nie przetrenować ;P

      Usuń
  2. Super blog, extra posty! I absolutely love ur blog! Its amazing, i do a lot of training as well. If u have time check out ma blog! I also live in England.
    Zapraszam i obserwujemy?
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te porady :)
    Zastosuję się na pewno =)
    Na razie nie ćwiczę wcale tylko to co na w - f :)
    Zapraszam, obserwuję mogę liczyć na rewanż? :)
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ze mozesz :D
      szczerze zachecam, lepiej sie czuć z samemu sobą :D

      Usuń
  4. Fajne rady, mam nadzieję, że spróbuję wykonać parę z nich :) .
    Obserwuję :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. ;>
    A patrząc też po innych zdjęciach to muszę przyznać, że jesteście bardzo ładne. ;) Pozazdrościć ^^
    +Obserwuję. ;)
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę zacząć ćwiczyć. ;d Skorzystam z treningu brzucha. :D
    OMG, ale jesteście wysportowane.! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. I właśnie na taki post czekałam! Jesteście genialne, noo. :D Ogromnie dziękuję w imieniu wszystkich za podsunięcie tego Mel B. Ja na razie jedynie biegam około 2 km dziennie i robię ok. 40 brzuszków, ale nie wiem, czy nie za mało, więc jestem Wam bardzo wdzięczna za tego posta. :)
    Pozdrawiam!
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy baaardzo!
      40 brzuszkow to naprawde wystarczająco. jesli bedziesz je robic systematycznie, to beda efekty :) Po jakims czasie, efekty zaczna sie pojawiac, ale zeby je przyspieszyc, probuj zwiekszach ilosc powtorzen, 50, 60... :)
      Powodzenia!

      Usuń
  8. jakie brzuszki <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :D http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bo masz naprawdę fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy ;) my rowniez obserwujemy

      Usuń
  9. podziwiam za wytrwałość ;D
    ja nie umiem sie zmobilizować ;c
    zapraszam do siebie!
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobilizacji, a raczej inspiracji poszukaj tutaj:
      www.pinspire.pl
      www.zszywka.pl lub na wielu wielu tumblr'ach :)

      Usuń
  10. Super, też staram się biegać, kiedy mam czas, ale raczej nie dla figury, co dla przyjemności... te ćwiczenia to jednak fajna sprawa i chyba spróbuję sobie kiedyś zacząć ćwiczyć... kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Po godzince ruchu na dworze, od razu czuje się człowiek lepiej z samym sobą i pozbył sie toksyn :D

      Usuń
  11. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również przeglądałam ćwiczenia Mel B ;) Może się skuszę, chociaż i tak nie zrezygnuję z ulubionej zumby!
    Jasne, że obserwujemy. Więc czekam na rewanż!
    http://mylifemyflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez uwielbiamy zumbe! Totalny wycisk :D

      Usuń
  13. wow płaskie brzuchy też muszę się wziąć za dietę <3 dzięki za komentarz na b logu
    http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń