25.4.13

Must Have

Hej hej ;>

Dzień jak co dzień - bez większych zmian. Co prawda, zostałam (Kng) pozbawiona telefonu na dwa tygodnie, bo nauczycielka mi zabrała -.- Przepraszam Was baaardzo, ale Instagram nie będzie aktywny :( Pogoda nadal dopisuje, lecz chyba dzień leniwca sobie obydwie zrobimy ;>
Będę oglądać Plotkarę - od nowa! mrau, oglądał ktoś? jakie wrażenia?

Dzisiaj będzie notka o naszych 'Must Have' na lato 2013. Must Have to jest lista rzeczy, które chciałybyśmy zdobyć na lato tego roku :)

Oliwii:

  • Nike Blazer Vintage biało-czarne
  • szorty z wysokim stanem
  • kurteczka na lato
  • biała bluzka z kołnierzykiem
  • koszulka I <3 Poland
  • bransoletka z Infinity sign (znak nieskończoności)
  • szare rurki
  • czarny strój kąpielowy
  • bluza GEEK
  • koszula szyfonowa
  • okulary przeciwsłoneczne
  • brązowa, średnia torebka
  • Vans burgundowe
Kingii:
  • biało-czarna koszula mgiełka z kołnierzykiem 
  • miętowe rurki
  • ramoneska
  • ćwieki + ear cuff
  • czarne lordsy
  • Nike Blazer Vintage Red Wine
  • czarna marynarka
  • kurteczka na lato (może beżowa z czarnymi rękawami...?)
  • koszula dżinsowa
  • szorty z przetarciami
  • luźne koszulki na ramiączkach  z nadrukami
  • bluza bez kaptura GEEK
  • sportowe spodenki i stanik
  • bluzka, wzór: Aztek
  • legginsy w biało-czarne paski
Część z tego już mamy zakupione lub są w drodze do nas, lecz jeszcze sporo zostało :P
Jeśli macie jakieś swoje listy Must Have, wklejajcie linki i na pewno wejdziemy!
Na jutro planujemy dla Was zestawienie kilku outfitów na lato i późną wiosnę. Mamy nadzieję, że Wam się spodobają :D
Dziękujemy naszym 40 obserwatorom i ponad 700 czytelników! :* Challenge, z okazji 40 obserwatorów będzie juz niedługo! Jakieś propozycje :D?

XOXO
Kng+Liv


14 komentarzy:

  1. 2 tygodnie bez telefonu.. Ouu nie za kolorowo. :<
    Bardzo fajny blog. :)
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie ;o
    obserwuje!
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja to chce duzo ale kto za to zaplaci xd ?
    świetnie tu u cb ;d Z
    azpraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu.! Bez telefonu 2 tygodnie ja bym nie dała rady to się już chyba nazywa uzależnienie.! ;DD
    Plotkara.! Uwielbiam ten serial. Niedawno zaczęłam oglądać od początku. ;DD

    +obserwuję (bardzo fajny blog)
    oraz zapraszam do mnie na nowego posta oraz ogólnie mam nadzieję że się spodoba i może zostaniesz na dłużej. ;D
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    A jeżeli lubisz serial Plotkara to zapraszam również tutaj.:
    http://plotkarowyfann.blogspot.com/

    Pozdrawiam.! ;D
    ZuZa. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umieraaaaam :( Co ja zrobie dwa tygodnie :X?

      Usuń
  5. moje must have są prawie identyczne jak u Kingii <3 obserwuję i proszę o rewanż :) tak jak obiecywałam odwdzięczam się za wasze komentarze na blogu <3
    http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohoho to sie cieszę ze mamy podobny gust ;)
      Tez obserwujemy! :D

      Usuń
  6. ach świetne te MUST HAVE !! chciałabym większość z wymienionych przez was rzeczy ;**
    a w odpowiedzi na wasze pytanie u mnie na blogu : oczywiście obserwujemy ! ;* już dodaję i będę wpadać częściej ;**

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuję ;c
    ja bez fona nie umiem ;x
    zapraszam do siebie!
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń